5

Cateodata

Posted by X and Y on 19:37 in
Cateodata nimic nu mai are sens.
Cateodata sunt pierduta.
Cateodata nimic nu mai merita.
Lumea asta e prea mare pentru mine cateodata, iar eu sunt infinit, infinit de mica. Cateodata.
Rezultatul indecis al epocii in care ne-am nascut din greseala. Multitudinea de alegeri si cai care au rolul sa faca totul mai usor conduc de cele mai multe ori spre nefericire. Interesant.
Cateodata imi pierd "setea oarba" a lui Schopenhauer. Cateodata ma scufund in "nimic" si mediocritatea care incearca sa ma inece aproape ca are castig de cauza.
Cateodata imi pare ca sufar de ADHD.
Am nevoie de simplitate. Cat mai multa simplitate. Cateodata.


American Eulogy (Mass Hysteria+Modern World) - Green Day


Well then, I don't wanna live in the modern world either.

5 Comments


Sublim, simplu si totusi sublimCu totii avem nevoie de simplitate, cateodata, ea, e cea mai frumoasa complicatie:P


Si totusi, paradoxal, simplitatea e cel mai greu de gasit astazi. Sau cel putin asa mi se pare mie. Ori e ascunsa foarte bine. :D


De multe ori am simtit ca ma pierd in detalii si-am ratat esenta cu gratie.
Da, simplitatea e greu de atins, dar mie imi plac mecanismele complexe, imi place sa le desfac si sa le analizez, sa ma pierd in multitudinea de elemente care le alcatuiesc. Nu as putea trai intr-o lume exagerat de simpla.


Eu am nevoie din cand in cand de o evadare din lumea detaliilor. Ma simt coplesita de ele si ma pierd printre ele. Mi-e greu sa ma regasesc din cauza lor.


Dar asta, dupa cum spune si titlul, cateodata. :)

Copyright © 2009 Blogul cu titlu in constructie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Blogger Templates | Blog Themes