0

Trainspotting

Posted by X and Y on 14:25 in
Oamenii cu bagaje zambesc. Eu ma incrunt si-mi pare rau ca nu plec. Imi pare rau ca nu pot sa las totul in urma si sa ma urc in primul care pleaca in aventura vietii mele.

Roti de plastic si tocuri de dama pe asfaltul ud. E trist cand nu astepti un tren, dar il vezi plecand.

E foarte diferit cand nu esti tu calatorul. Sunetul rotilor pe sine mi-e atat de strain, chiar daca e acelasi cu cel pe care il caut si-l ingan cand imi sprijin fruntea de geamurile murdare. Ma simt in plus in gara in care niciun tren care pleaca nu e al meu.

Azi toate trenurile au plecat din nou fara mine.


MXPX - Last Train

Copyright © 2009 Blogul cu titlu in constructie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Blogger Templates | Blog Themes