0

Tot

Posted by X and Y on 20:19
-->
Numai in ochii tai sunt ascunse toate rasariturile mele pierdute.
Si toate picaturile de ploaie care n-au cazut pe obrazul meu, pe al tau au cazut.
Si toate miresmele de iarba proaspata care nu mi-au invadat mie narile, le-au invadat pe ale tale.
Si toate glasurile care nu s-au izbit de timpanele mele, de ale tale s-au izbit.
Si tot vantul care nu mi-a ravasit mie parul, pe al tau l-a ravasit.
Si toti fulgii de nea care nu s-au topit pe hainele mele, pe ale tale s-au topit.
Si toate cuvintele care nu au izvorat din gura mea, din a ta au izvorat.
Si toate zambetele care nu s-au jucat pe buzele mele, pe ale tale s-au jucat.
Si toate pasiunile care n-au evadat din inima mea, din a ta au evadat.
Si toate bucuriile care n-au dansat in sufletul meu, in sufletul tau au dansat. Dar si tristetile.
Si toate soaptele lumii care n-au zburat catre mine, catre tine au zburat.
Si tot ce n-au atins mainile mele, au atins ale tale.
Tot ce n-am primit eu, in tine gasesc.


Copyright © 2009 Blogul cu titlu in constructie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Blogger Templates | Blog Themes