5
Posted by X and Y on 13:34
Leapsa primita de la Pathetic

Instructiuni de utilizare: se ia folderul cu poze, se ajunge la folderul cu numarul 4 si se alege poza cu acelasi numar 4. Se posteaza si se descrie cu cat mai multe cuvinte posibile.




Daca imi aduc bine aminte e facuta pe 27 noiembrie 2008. E un pahar de cafea cumparat de Pathetic in aeroportul Otopeni. Eram incredibil de plictisita de atata asteptat pe scaunele alea din sala de asteptare pentru ca ajunsesem cam devreme. Si mi s-a parut cel mai adorabil pahar de plastic de sarbatori ever ^^ (si singurul pe care l-am vazut de altfel :)) ). Fotografia in sine nu e nici pe departe artistica, thank goodness, ca altfel incepeam sa aberez aberatii aberante. Si totusi imi place ca pe fundal, in partea dreapta se vede out of focus o persoana care sta pe scaun.

Leapsa merge mai departe la o Entropie Entropica

5 Comments


vaaaai:">

Multumesc foarte mult>:D<


Nu e nenea ala care dormea? :-??
(daca-mi amintesc bine era un nene care dormea pe undeva p'acolo...)

Si ai uitat sa zici ca paharul statea pe geamantanul meu. Asta da jignire la adresa lui :))


@Jeeze: y'welcome >:D<

@Pathetic: Sa stii, chiar m-am gandit ca am uitat sa zic ca statea pe valiza ta :)) Serios. Se prea poate sa fie nenea ala :D


Saraca valiza, cand m-am intors a decedat :)). Adica a fost nevoie sa-i rup fermoarul pt ca s-a blocat cifrul si nu se mai deschidea.


Cunosc, cunosc :))

Copyright © 2009 Blogul cu titlu in constructie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Blogger Templates | Blog Themes